ZWROTY

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.) Klient ma prawo do pisemnego odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Ustawa stanowi, że termin 14-dniowy liczy się od dnia dostarczenia produktu,
  2. Zwrotowi nie podlegają produkty, które zostały wykonane na indywidualne zamówienie Klienta.
  3. W przypadku o którym mowa w pkt.1 Klient zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu towaru nie później niż w terminie 14 dni.
  4. W razie ewentualnego zwrotu należy powiadomić sklep o zamiarze zwrotu towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@veryfunny.pl
  5. Zwrotowi lub wymianie podlega tylko towar bez widocznych oznak używania czyli: nowy (niezniszczony), czysty, kompletny, bezwonny, z wszywkami, metkami. 
    Wraz ze zwracanym towarem należy przesłać oryginał dokumentu zakupu.
  6. Wysyłany towar musi być tak zabezpieczony, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
  7. Koszty przesyłki zwracanego towaru do sklepu w każdym przypadku ponosi Klient w całości.
  8. Sklep VERY FUNNY dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 dni roboczych. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

REKLAMACJA CZYLI ZWROT TOWARU NIEZGODNEGO Z UMOWĄ

  1. Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego, a w sporach pomiędzy przedsiębiorcą i konsumentem rozpatrywane są i załatwiane w terminach określonych w ustawie z dnia 27. lipca 2002r. o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
  2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sklepie internetowym VERY FUNNY w związku z niezgodnością towaru z umową.
  3. Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować sprzedawcę o niezgodności towaru z umową, załączając szczegółowy opis tej niezgodności, wysyłając e-mailem bądź listem poleconym na adres (Very Funny Piotr Kożuch, ul. Marii Kuncewiczowej 8, 42-207 Częstochowa), w terminie nie przekraczającym 2 miesięcy od dnia stwierdzenia wady.
  4. Towar reklamowany powinien zostać przesłany na adres (Very Funny Piotr Kożuch, ul. Marii Kuncewiczowej 8, 42-207 Częstochowa wraz z potwierdzeniem zakupu.
  5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep VERY FUNNY przesyłki z reklamowanym towarem.
  6. Podstawą zgłoszenia reklamacji jest posiadanie dokumentu zakupu.
  7. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku gdy będzie to już niemożliwe (np. brak towaru w magazynie) sklep zapewnia zwrot równowartości ceny towaru lub inny towar w tej samej cenie.
  8. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi Klient. Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji koszty wysłania towaru do sklepu.
  9. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  10. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną, sklep zobowiązuje się do poinformowania Klienta w formie pisemnej w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacji.
  11. Każdą przesyłkę kurierską proszę otworzyć w obecności kuriera. Podstawą reklamacji uszkodzonej/niekompletnej przesyłki jest protokół sporządzony przez kuriera tylko w chwili otrzymania przesyłki z oznaczoną datą i godziną jego napisania oraz kontakt ze sklepem najpóźniej w ciągu 3 dni. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń (tzn. podpisanie jej odbioru) powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki. Każdy Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. Kurier na żądanie Kupującego ma obowiązek sporządzić protokół szkody lub rozbieżności towaru z zamówieniem.